Viking Cup, Rookie Tour 22-23 September 2012

Hej!

I helgen spelades Viking Cup där många Sollentunaspelare var med och kämpade!

 

Här är helgens pristagare:

 

Guld

Joachim Björkå- HS A

Joachim Björkå och Fredrik Andersson -HD A

Viktor Holmgren- HS U11

Max Hedebäck och Viktor Holmgren- HD U11

Hanif Cronemo- HS U13

Isabelle Grafsund- DS U13

Isabelle Grafsund och Andrea Taraldsson- DD U13

Nathalie Wang- DS U15

 

Silver

Mikael Grossman- HS B

Therese Kjerrgren- DS A

Joachim Björkå och Evin Ciftci – MD A

Samuel Taraldsson och Savi Walisadeera(Fyrisfjärden) – HD U11

Linnea Barkegård- DS U11

Tove Munthe- DS B

Mikael Grossman och Tove Munthe- MD B

 

Brons

Anna Kjerrgren- DS A

Andrea Grimmeiss- DS A

Max Hedebäck- HS U11

Erik Eliasson och Albert Hjalmers- HD U13

Andrea Taralsdsson- DS U13

Vendela Barkegård- DS U15  

 

Här kommer även lite bilder från helgen: 

Bra kämpat allihoppa!
 
/Tess

Kommentarer
Postat av: Rikard

Grattis alla pristagare!!
Jocke du passar på att glänsa när jag inte är med
märker jag :P

2012-09-24 @ 17:39:53
Postat av: Evin

Hej, verkligen bra jobbat alla. :)

Vet att jag är lite ny men jag spelar oxå för sollentuna och vann silver i helgen :)

Får kanske presentera mig,
Mitt namn är Evin Ciftci och har spelat badminton 15 år :) först i kista sen i spånga och nu SOLLENTUNA!! :)
Kramar till er alla ;)

2012-09-24 @ 18:02:41
Postat av: Rikard

Välkommen Evin. Kul att du börjat spela med oss när du ändå är så mycket i hallen.

2012-09-25 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0