Sollentuna Singelturnering

Hej alla Sollentunaspelare och välkomna tillbaka till en ny säsong!
 
Idag drog höstterminens badminton igång med Sollentuna Singelturnering här på hemmaplan. Tävlingen flöt på bra där många matchomgångar kunde tidigareläggas. Många Sollentunaspelare deltog i dagens turnering, och det slutade med att SBS tog hem ett flertal medaljer. En bra start på säsongen!
 
Tack till alla som hjälpte till under tävlingen, och grattis till alla medaljörer!
 
Nedan kan ni se en lista över dagens pristagare från Sollentuna, samt ett rejält lass med bilder:
 
Guld Mikael Grossman HS B
Silver Rikard Nilsson HS A
Silver Andrea Grimmeiss DS A
Silver Anders Lindström HS C
Brons Joachim Björkå HS A
Brons Linnea Barkegård DS U11
 
Copyright Andrea Grimmeiss
 
Avslutar detta inlägg med ett meddelande från Rikard Nilsson där han berömmer den härliga stämningen hos Sollentuna Badmintonsällskap: " Jag tackar alla spelare och ledare för era uppmuntrande ord och ert hejande under hela tävlingen. Om jag någon gång funderar varför jag fortfarande spelar badminton behöver jag bara komma till en träning eller tävling och träffa ER! Ni är alla underbara. "
 
Positivt beröm som ni alla ska ta åt er av!
 
/Andrea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Positivt beröm till Rikard!!!:D

2012-08-18 @ 21:44:30
Postat av: Rikard Nilsson

Tack anonym :D

2012-08-18 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0