Sollentuna Open 3-4 November 2012

Hej!
Här kommer en uppdatering om vilka som hamnade på prispallen från tävlingen, Sollentuna Open. 
 

GULD

Samuel Taraldsson & Evelina Barkegård- MD U11

Viktor Holmgren- HS U11

Hanif Cronemo & Andrea Taranlsson- MD U13

Viktor Holmgren & Shaan Lal- HD U13

Isabelle Grafsund & Andrea Taraldsson- DD U13

Joachim Björkå & Rikard Nilsson- HD A

Mikael Grossman- HS B

 

SILVER

Viktor Holmgren & Linnea Barkegård- MD U11

Erik Eliasson & Oscar Reuterhäll- HD U13

Isabelle Grafsund- DS U13

Clara Blom & Mathilda Svensson- DD U13

Fredrik Andersson & Daniel Ekmark- HD A

Evin Ciftci & Therese Kjerrgren- DD A

Simon Adolphson- HS B

Simon Adolphson & Lars Taraldsson- HD B

 

BRONS

Samuel Taraldsson &David Tanudin-HD U11

Linnea Barkegård- DS U11

Evelina Barkegråd & Elin Boman- DD U11

Mathilda Svensson & Oscar Reuterhäll- MD U13

Hanif Cronemo- HS U13

Andrea Taraldsson- DS U13

Annie Andersson & Linnea Barkegård- DD U13

Ludvig Lindström- HS U15

Vendela Bargegård- DS U15

Alicia Um-Bergström- DS U15

Tove Munthe & Nathalie Wang- DD B

Robin Wang & Tove Munthe- MD B

 

BRA JOBBAT ALLIHOPPA! 

 

/Tess


Kommentarer
Postat av: Rikard

Hej badmintonvänner!! Måste säga att det är imponerande att vi i Sollentuna badminton har så många olika pristagare. Det är riktigt kul och lovar gott inför framtiden. Men jag känner att ni har en bit till innan jag kan lämna till er över så jag kommer att kämpa vidare några år till :). Tack för en helg fylld med bra matcher och god kamratskap vid sidan om banorna. Vi ses i veckan om jag kan röra mig :P
Rikard

2012-11-04 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0